VSETÍN, VIZOVICE – S další novinkou, jež má výrazně přispět ke spokojenosti zákazníků, přichází síť lékáren známého vsetínského lékárníka Bohumila Hanáka. Nejmladší z jeho apatyk fungujících pod hlavičkou skupiny Alphega – Lékárna u Vsacanu – prodlouží počínaje 1. březnem svou provozní dobu a bude otevřena i v sobotu. O víkendu funguje i jejich čtvrtá sesterská lékárna ve Vizovicích, jež se na konci loňského roku přestěhovala do krásných velkých prostor v novém Lékařském domě na Masarykově náměstí.
Bohumil Hanák dlouhodobě razí v lékárenském byznysu tři hlavní zásady přístupu k zákazníkům – příjemnou obsluhu, širokou nabídku léků i souvisejících služeb a nejlepší ceny v okolí. V posledním období k nim přidal ještě jednu a tou je luxusní prostředí. Jeho nová Lékárna u Vsacanu skýtá opravdu exkluzivní prostory, jež široko daleko nenajdete. Z původní apatyky vytvořil krásnou a prostornou lékárnu, ve které dýchá atmosféra luxusu a klidu. „V obou našich lékárnách na Smetanově ulici bývá hodně plno. Chtěli jsme dát zákazníkům možnost zkusit to i jinde, ale přitom zůstat u nás. Nabídnout jim příjemné prostředí, kde budou mít dostatek času i prostoru vybrat si z nabízeného sortimentu,“ popsal svou strategii Bohumil Hanák. Novými lékárnami U Vsacanu i ve Vizovicích samozřejmě posílil i svou pozici na trhu, což má však jednoznačná pozitiva právě pro zákazníka. „Čím jsme větší, tím zajímavější slevu můžeme získat při nákupu zboží a promítnout ji pak do konečných cen,“ vysvětlil Hanák. Nová lékárna naproti hotelu Vsacan teď přichází i s další novinkou. Od 1. března prodlouží svou provozní dobu – v pracovních dnech od 7.30 hod. do 17 hod., a navíc bude otevřena i v sobotu (od 8 do 12 hod.) . „Ze strany našich zákazníků jsme často slýchali požadavky na prodloužení otevírací doby. Rozhodli jsme se proto posílit personál a vyjít zákazníkům vstříc. V sobotu má otevřeno i naše lékárna ve Vizovicích a zájem lidí je velký, takže věřím, že stejně tak tomu bude i na Vsetíně,“ uvedl Hanák.
Všechny čtyři sesterské lékárny fungují jako jeden celek. Nabízí stejný sortiment, ceny, propracovaný systém slev i kvalitní poradenský servis. Společný, a na naše poměry unikátní, je také klientský systém načítání bonusových bodů a možnost využívat elektronických receptů. „Zákazníci mohou sbírat či čerpat bonusové body na všech našich lékárnách. Je to jedno, v které z nich právě nakupují. Pokud se týká elektronických receptů, jejich užívání se stále rozšiřuje a pomalu, ale jistě vytlačují ty papírové. Někteří lidé proti nim usilovně brojí, ale to možná i proto, že celý systém pak bude daleko transparentnější a nebudou z něj unikat zbytečné peníze, jak je tomu doposud,“ řekl nám Hanák. Jeho inovativní přístup k podnikání ve farmacii táhne do lékáren s logem skupiny Alphega stále více zákazníků, což svědčí o tom, že se vydal správnou cestou. „Klient je pro nás na prvním místě a já mám velkou radost, že našich zákazníků stále přibývá. My se budeme snažit, abychom si uchovali jejich důvěru a dál zůstali tou vaší lékárnou,“ prohlásil na závěr Hanák.
Článek je převzat z týdeníku Jalovec.
Komentáře nejsou povoleny.