Co je klientská karta?
Klientská karta Vás opravňuje k využívání výhod, které nabízíme v našich lékárnách:
- Z každého nákupu volně prodejného sortimentu se na Vaši kartu načítají procenta ze zaplacené částky, výši tohoto bonusu vidíte vždy na obdržené účtence. Tyto bonusy můžete uplatnit kdykoliv při některém z dalších nákupů jako slevu na zboží.
- Klientská karta je přenosná, a tak na jednu kartu mohou sbírat bonusy všichni členové rodiny. A naopak každý člen rodiny v případě zájmu může mít svoji kartu.
- Klientská karta platí v celé síti Lékáren Hanák, bonusy můžete sbírat i uplatňovat v kterékoliv naší pobočce.
Jakým způsobem získáváte slevy?
Při nákupu volně prodejného sortimentu se Vám na kartu načítají procenta ze zaplacené částky. Tyto bonusy pak můžete uplatnit při dalším nákupu jako slevu na zboží. Vy sami rozhodujete, kdy a jakou částku bonusu chcete uplatnit. Přičemž nezáleží na tom, ve které naší lékárně bonusy získáváte a kde je chcete využít.
Jak získat klientskou kartu?
Klientskou kartu získá každý náš zákazník, který o ni požádá při návštěvě kterékoliv z našich lékáren. Není potřeba vyplňovat žádnou písemnou žádost ani dotazník. Klientská karta poté platí ve všech pobočkách Lékáren Hanák.
Komentáře nejsou povoleny.